zondag 8 februari 2009

Weer of geen weer, er wordt geklust!

Ok, het weer is dan niet al te best, maar er worden toch nog wekelijks een paar uurtjes aan boord doorgebracht (hé Roland, ik zie je nooit aan boord, valt er bij jou niets meer te klussen?).

Nadat ik gisteren een nieuwe drukregelaar en op maat gemaakte gasslang heb gehaald bij Den Braber in Den Haag heb ik vandaag tussen de sneeuwbuien door e.e.a. weer gemonteerd in het gasbunnetje buiten.











Zodra de aanpassingen bij de keuken klaar zijn kan ik ook daar de gasfornuis weer aansluiten. Maar dat duurt nog wel even. In het keukenkastje is een klein verdiept stukje in de boden gemaakt zodat de borden rechtop in het kastje gezet kunnen worden. Dat houtwerk en andere plankje moeten nog even thuis in de lak gezet worden. Dan nog de nieuwe bekleding tegen de polyester huid aan plakken, plankjes en schotjes monteren en daarna kan het fornuis weer teruggeplaats worden. Ook de klep van de koelkast is gerepareerd en weer in het aanrecht teruggeplaats. Ook heb ik vandaag het nieuwe kaartleeslampje gemonteerd dat ik afgelopen vrijdag van Pa & Ma Blomsma voor mijn verjaardag heb gehad (ja, 't was weer zover, weer een jaartje erbij, wat gaat de tijd toch snel......).

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja jij bent ook gewoon thuis er uit gezet (zo ga jij maar effe aan je boot werken ) ken dat....
Maar lekker bezig joh ben benieuwd naar de eindresultaten.
Groeten Marcel

Unknown zei

He Ruud,

Waar was jij al die dagen dan toen ik er wel was ;-)

Zijn drukke weken geweest afgelopen tijd (verjaardagen van de kinderen etc)
Denk dat ik er morgen wel weer even ben.

Ben jij er dan ook ? ;-)

Grtz RO

Ruud en Monique Blomsma zei

Roland, ik ga zo weer, zie je dan misschien wel aan boord.