zaterdag 7 maart 2009

Dat begint erop te lijken....

Vandaag een beetje klusjes buiten gedaan. Een poging gewaagd de schroefas los te koppelen van de Uniflex koppeling, maar daarvoor ontbraken me de juiste maat bouten. Vanmiddag even gekocht, dus morgen maar een poging wagen.
De kruiskop schroeven van de schroefas lager in de uithouder heb ik inmiddels ook los kunnen krijgen. De lagerbus heb ik iets naar buiten kunnen tikken, waardoor ik exact de maat heb kunnen opmeten van de schroefaslager. Deze heb ik eind van de middag nog even kunnen bestellen, komt komende week binnen. Als ik nou ook de schroefas los kan krijgen kan ik dat deel van het project ook weer afronden, zou mooi zijn.
In de tussentijd ligt het roer overigens thuis lekker te drogen.....

Eind van de dag heb ik de spiegel schoon gemaakt, het middelste deel in de was gezet, vervolgens het deel waar de nieuwe stickers moesten komen flink ontvet en de nieuwe naam en thuishaven erop geplakt. Altijd leuk om even wat zichtwerk te doen, het begint erop te lijken.... Now it's a Miracle!

Geen opmerkingen: